Detlić je pod tim nazivom od nedavno poznat u užičkom regionu i Srbiji, međutim reč je o firmi koja postoji gotovo 70 godina, tačnije od 1951. kada je Milovan (stariji) krenuo na zanat i nakon toga napravio svoju ličnu radionicu. Prvi proizvodi su bili kreveti, stolovi i kredenci…
Prvi veći iskorak napravio je Boško 90-ih godina prošlog veka, kada su se konačno stekli uslovi da se u Srbiji kvalitetnije razvija privatni sektor.
Do 2000. godine, nabavljene su sve najvažnije mašine za obradu masiva (punog drveta), zatim 2004. se prelazi u drugu fazu, kada su nabavljene i sve potrebne mašine za pločaste materijale (ivericu, medijapan…)
Do 2020. radnja se zvala ZR Kuburović, a od jula naziv se menja u Detlić i simpatičan slogan:
…da čuknem u drvo! Zašto? Jer moderne tehnologije i svet brendinga traži više kreativnosti, novi pristup…
Treći u nizu Milovan (mlađi) koji ponosno nosi dedino ime, želi da firmu učini svetskim gigantom.
Da li je to moguće? Naravno. I to će vreme pokazati.